W ramach akcji przygotowano kilkanaście różnych kreacji, które będą używane w komunikacji internetowej.
Główne hasło kampanii „Keep SMART & pożyczaj online” nawiązuje do angielskiego plakatu propagandowego z 1939 roku z hasłem: „Keep calm & carry on”, który miał na celu utrzymanie morale narodu przed wybuchem II wojny światowej. Plakat został ponownie odkryty w 2000 roku i szybko stał się źródłem wielu przeróbek komercyjnych i memów internetowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/firma-pozyczkowa-smartney-jak-dziala-opinie-reklama-opinie ##
- Hasło Keep SMART jest również kontynuacją manifestu marki, który wykorzystywaliśmy w poprzedniej kampanii „Możesz Mądrzej”. Już wtedy mówiliśmy o tym, że mądre pożyczanie wiąże się z podejmowaniem odpowiedzialnych wyborów, zwłaszcza w przypadku zaciągania nowych zobowiązań - komentuje Olga Kulmaczewska, dyrektor marketingu i sprzedaży online w Smartney.

Kampania potrwa co najmniej do czerwca włącznie.
Za przygotowanie kreacji odpowiada dział marketingu Smartney, a działania online zaplanowała agencja Sales&More.











