Śniadanie na Instagramie

Polacy wstając o poranku są pozytywnie nastrojeni i z optymizmem patrzą na nadchodzący dzień. Tak wynika z badań IRCenter.com dla Starbucks®, sprawdzających hashtagi, którymi Polacy oznaczają swoje wpisy w serwisach społecznościowych o porannej porze. Pierwsze momenty, o których wspominamy przed południem na portalach Instagram, Facebook czy Twitter to poranne selfie i zdjęcia śniadania. Teraz możesz dzielić się ze swoimi przyjaciółmi także swoją poranną Latte w Starbucks®. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Badania IRCenter.com dla Starbucks® pokazują, że Polacy uwielbiają robić sobie zdjęcia o poranku. Oznaczają je hashtagiem #selfie (4,3%). Inne najpopularniejsze hashatgi, których używa się do opisu wykonywanych rano czynności to: #wstawać, #spać, #witać, #instaphoto. Można stwierdzić, że polscy Internauci są poztywnie nastrojeni o poranku. Często oznaczają swoje wpisy na portalach społecznościowych hashtagami takimi jak: #smile, #życzyć, #like, #wstać, #zaczynać.

Ponadto Polacy zaczynają swój dzień od śniadania i dzielenia się jego opisem czy fotografią wśród internetowej społeczności. Polscy internauci traktują śniadanie jako jeden z pierwszych momentów, który chcieliby dzielić z innymi użytkownikami w sieci. Dzięki temu można też podnieść swój status w danym serwisie. Oprócz zdjęć śniadania, publikuje się także fotografie kawy jako świetnego sposobu na poranne pobudzenie oraz poprawienie samopoczucia.

W tym pomoże Starbucks®, który przygotował specjalną ofertę dla wszystkich miłośników porannej dawki kofeiny. W tygodniu od 12.01 do 16.01 każda zakupiona do godziny 11:00 Latte będzie o 3 zł tańsza. To świetna okazja, aby dobrze zacząć dzień i by wprawić się w wyśmienity nastrój. Przygotowana przez baristów kawa z intensywnym w smaku espresso oraz lekko spienionym mlekiem z pewnością postawi nas na nogi, a także wywoła uśmiech na twarzy na cały dzień.

*Badanie IRCenter.com przeprowadzone dla Starbucks® w oparciu o analizę dyskusji w mediach społecznościowych w okresie październik 2014 – styczeń 2015. W ramach badania uwzględnione zostały tylko hashtagi, które bezpośrednio odnoszą się do poranka. W badaniu uwzględnione zostały tylko treści opublikowane przez Internautów w godzinach 6:00-11:00.

grafika

dostarczył

infoWire.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"