„Śniadanie w Polsat News i Interii” z Rymanowskim śledzi 351 tys. widzów

Program „Śniadanie w Polsat News i Interii” z udziałem nowego prowadzącego - Bogdana Rymanowskiego - po siedmiu pierwszych miesiącach emisji oglądało średnio 351 tys. widzów. Audycja ma wyższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
„Śniadanie w Polsat News i Interii” z Rymanowskim śledzi 351 tys. widzów
Bogdan Rymanowski, fot. Polsat

Średnia widownia audycji w okresie od 23 maja do 19 grudnia 2021 roku wyniosła 351 tys. osób, co przełożyło się na 4,49 proc. udziału Polsat News wśród wszystkich widzów, 2,28 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bogdan-rymanowski-fake-newsy-covid-19-koronawirus-podlosc-nieudolnosc,7170072466393217a ##

Najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 23 maja. Jego średnia widownia wyniosła 495 tys. osób.

grafika

Dla porównania, odcinki programu z Piotrem Witwickim w roli gospodarza w okresie od 3 stycznia do 16 maja gromadziły przed telewizorami 383 tys. osób, co przełożyło się na 4,13 proc. udziału w 4+, 2,48 proc. w 16-49 i 2,49 proc. w 16-59. Program stracił 18 tys. widzów, ale wzrosły jego rynkowe udziały.

„Śniadanie Rymanowskiego w Polsat News i Interii” to program, w którym Bogdan Rymanowski omawia z zaproszonymi do studia gośćmi najważniejsze wydarzenia mijającego tygodnia z kraju i ze świata.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kto-oglada-polsat-news-jak-odbierac-dorota-gawryluk-kto-to-jest,7170070426368129a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii