Śniadaniowa niezmiennie najlepsza w kampanii telewizyjnej

Śniadaniowa rodzina margaryn do smarowania pieczywa będzie bohaterką kampanii telewizyjnej Spółki „Bielmar”, zaplanowanej na okres od 28 kwietnia do 18 maja br. przez Optima Marketing Group.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kompleksowe działania reklamowe dla marki Śniadaniowa, obecnej w ofercie Spółki „Bielmar” od 20 lat, zaplanowano w telewizji, na outdoorze, w prasie, Internecie oraz w punktach sprzedaży.

W pierwszej połowie kwietnia, billboardy z wizerunkiem Śniadaniowej pojawiły się w wybranych lokalizacjach na terenie Górnego Śląska, w Warszawie i Poznaniu. 28 kwietnia startują emisje 30-sekundowych spotów w Polsacie, TVP, TVN i kanałach tematycznych. Reklamy prasowe zamieszczono w wybranych magazynach konsumenckich i branżowych. 

Celem kampanii, realizowanej pod hasłem Śniadaniowa – nasza niezmiennie najlepsza! jest wzmocnienie wizerunku marki, jako dostawcy produktów wysokiej jakości, które mimo zmieniających się trendów w przygotowywaniu posiłków, stanowią stały i niezbędny element rodzinnego śniadania.

Kampanię reklamową wspierają działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji m.in. promocje cenowe, layouty w gazetkach hurtowni i sieci handlowych, materiały POS, animacje w sklepach, emisje spotów na ekranach w placówkach handlowych.

Kreację i produkcję wszystkich materiałów do kampanii oraz zakup mediów powierzono agencji Optima Marketing Group Sp. z o.o. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

Czas trwania:                   kwiecień – maj 2014 r.

Klient:                                  Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”

Produkt:                             Śniadaniowa Klasyczna, Śniadaniowa z Masłem,                                                Śniadaniowa Premium

Rodzaj kampanii:            wizerunkowa

Hasło kampanii:              Śniadaniowa – nasza niezmiennie najlepsza!

Media:                                telewizja, outdoor, prasa, Internet

Kreacja:                             Optima Marketing Group Sp. z o.o.

Dom mediowy:                 Optima Marketing Group Sp. z o.o.

PR:                                       Kolterman Media Communications

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu