Snickers jest marką pojawiającą się z reklamami przy Super Bowl przez ostatnich 10 lat. W tym roku jednak marka zamierza zaskoczyć odbiorców nowym pomysłem.
Według zapowiedzi Snickers zamierza przeprowadzić 36-godzinną relację na żywo prezentującą przygotowania i kręcenie specjalnej reklamówki przeznaczonej do późniejszej emisji podczas pierwszej połowy finałowego meczu NFL.
Reklama, której kulisy będą prezentowane w streamingu na stronie SnickersLive.com odbiorcy mogą obserwować od południa w czwartek 2 lutego br. do północy dnia następnego, czyli piątku 3 lutego. W roli głównej ma wystąpić aktor Adam Driver, znany m.in. z udziału w filmie „Star Wars: Przebudzenie Mocy”.

Materiał nagrany podczas transmisji zostanie następnie zmontowany i opracowany, po czym ma się pojawić w postaci oficjalnego spotu marki Snickers w niedzielę, gdy w telewizji będzie nadawany finałowy mecz Super Bowl.
Za niecodzienną kampanię Snickersa odpowiada agencja BBDO New York, która opublikowała w sieci zabawne teasery zdradzające niektóre szczegóły pomysłu.











