Śnieżka promuje farby Platinium na Ukrainie

Pod hasłem "Poznajmy się" ruszyła kampania promująca nową linię farb Platinium (Śnieżka) na rynku ukraińskim. Akcję przygotowała agencja OldBoys&FreshMilk.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Nową linię farby Platinium tworzy sześć rodzajów farb do wnętrz różniących się przeznaczeniem. W pierwszym etapie kampania promocyjna kładzie nacisk jest na kanały BTL i digital.

Do zapoznania klientów z nową rodziną produktów zachęca na layoutach sympatyczna rodzina, a hasło “Poznajmy się” odnosi się zarówno do nowej linii farb, jak i do otwartości na innych, nowo poznanych ludzi.

W ramach akcji przygotowano ulotki, standy, posy oraz posy niestandardowe. Na potrzeby działań w internecie zaprojektowano specjalny landing page oraz banerową kampanię wizerunkową.

Za kreację i realizację kampanii odpowiada agencja OldBoys&FreshMilk.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online