Prowadzony przez Snoop Doga talk show nosi tytuł „Turf'd Up” i będzie nadawany na prowadzonym przez rapera kanale WestFest TV w serwisie YouTube, który obecnie ma 1,3 mln subskrybentów. Emisja pierwszego odcinka jest planowana na 30 grudnia br.
W komunikacie firma Adidas, która stoi za pomysłem programu realizowanego przez Cashmere Agency wyjaśnia, że wybór prowadzącego w postaci Snoop Doga nie powinien dziwić, gdyż po pierwsze raper jest fanem ligi NFL, po drugie zaś kieruje stworzoną przez Adidas drużyną futbolu amerykańskiego.

- Mamy za sobą wiele lat owocnej współpracy - zaznacza Mark Daniels, wiceprezes Adidasa. - „Turf'd Up” jest naturalnym rozszerzeniem naszego partnerstwa ze Snoop Dogiem tym bardziej, że jego wiedza na temat futbolu jest imponująca.
Według zapowiedzi w kolejnych odcinkach talk show pojawią się byłe i obecne gwiazdy ligi NFL, wśród nich Antonio Pierce, Terrell Owens, John Salley, Tony Gonzalez, George Lopez, Rich Eisen, Robert Horry i Willie McGinest. Nie zabraknie też aktorów i popularnych piosenkarzy, którzy pasjonują się futbolem amerykańskim.











