Przychody notowanej na giełdzie New Connect Grupy Socializer były w ub.r. o 209 proc. wyższe niż wpływy samej agencji Socializer w 2011 roku, natomiast zysk zwiększył się o 1,3 mln zł (czyli 162 proc.). „Na powyższy wynik miała wpływ współpraca z dotychczasowymi prestiżowymi klientami, jak również umiejętność korzystania z efektów synergii, w celu dzielenia się wiedzą i doświadczeniami pomiędzy spółkami, co miało bezpośrednie przełożenie na oferowanie klientom jak najlepszej jakościowo usługi” - informuje spółka w komunikacie giełdowym. „Obserwując utrzymującą się dynamikę wzrostu całej grupy kapitałowej, przyszłe kwartały zapowiadają się równie optymistycznie” - dodaje. Na początku ub.r. Grupa Socializer sprzedała 30 proc. swoich udziałów Grupie o2, przejmując należącą do niej agencję Brand Karma (więcej na ten temat), natomiast w II kwartale kupiła agencję Lubię to, płacąc za nią swoimi akcjami o wartości prawie 6 mln zł (więcej o tym). W efekcie grupa zanotowała ujemny bilans inwestycyjny: -3,7 mln zł wobec -470 tys. zł w 2011 roku.

Mimo akwizycji większa część wyników Grupy Socializer przypadła nadal na samą agencję Socializer. W ub.r. zanotowała ona 7,92 mln zł przychodów ze sprzedaży (wzrost o 145 proc. w skali roku) i 1,27 mln zł zysku (wzrost o 56 proc.). „Ostatnie miesiące 2012 roku to okres intensywnych prac nad systemem do zarządzania sprzedażą o nazwie pinuppa. Stale rozwijamy również SocialPylon, narzędzie do zarządzania kampaniami społecznościowymi (monitoring, moderacja, aplikacje)” - informuje Grupa Socializer.











