Symbolika logo, złożonego z czterech kulek w spirali Fibonacciego odzwierciedla strukturę firmy, dynamikę w działaniu oraz harmonię we współpracy. Motyw graficzny spaja elementy corporate identity, jednak poszczególne działy: .software, .interactive, .mobile, .lab zachowały swoją wizualną autonomię, co wynika również ze specyfiki i merytorycznej odrębności każdego z nich:
.software - wdrażanie nowatorskich pomysłów w dziedzinie usług i rozwiązań IT. Są to przede wszystkim systemy zarządzania i rozwiązania dedykowane, oparte na analizie potrzeb biznesowych. Oprócz tego dział świadczy usługi w zakresie doradztwa i analiz, integracji systemów, audytów IT, szkoleń oraz outsourcingu IT.
.interactive - projekty interaktywne, które wymagają zastosowania najnowocześniejszych technologii i unikatowych pomysłów graficznych.

.mobile - tworzenie zaawansowanych, ale prostych i intuicyjnych w obsłudze aplikacji na platformy Android oraz Apple iOS.
.lab - nowoczesne rozwiązania IT. Dział zajmuje się głównie technologiami semantycznymi, procesami biznesowymi, architekturą aplikacji, technologiami webowymi oraz użytecznością rozwiązań.
W ramach działań rebrandingowych strona www.softhis.com została przygotowana w HTML 5, jednocześnie wykorzystując Responsive Web Design, oparty na Media Queries. Dzięki temu strona internetowa w zależności od wielkości wyświetlacza zmienia swój układ treści, modyfikuje wygląd elementów lub rezygnuje z tych, które są zbędne. Jest to nowoczesne rozwiązanie, które pozwala na stworzenie jednego serwisu dla wszystkich rozdzielczości ekranu i dostępnych na rynku urządzeń.











