Na odświeżonych kartonach jednolitrowych soków Fortuna pojawił motyw niebieskiej szarfy, która przewiązuje panel informacyjny okalający opakowanie. Ponadto wprowadzono hasło „Wysoka jakość wiąże się z Fortuną” oraz nadano inną stylistykę każdemu bokowi kartonów Zmiany mają zwiększyć atrakcyjność opakowania i podkreślić owocowość soków. Zmodyfikowane kartony są prezentowane w prowadzonej obecnie kampanii reklamowej Fortuny (więcej na ten temat). Lifting objął opakowania wszystkich 18 wariantów smakowych soków Fortuny, w tym dwóch nowych: mandarynki i zielonego grejpfruta. Zmodyfikowane kartony przygotowała na zlecenie Agros Novy agencja Czteryczwarte, która w br.r. zaprojektowała już opakowania soków Fortuna skierowane do dzieci (więcej na ten temat).
Soki Fortuna w kartonach odświeżonych przez Czteryczwarte
Soki Fortuna są dostępne w zmienionych kartonach jednolitrowych. Zmodyfikowane opakowania zaprojektowała agencja Czteryczwarte.












