Sony po kilkunastu latach rezygnuje z agencji PR. Stawia na in-house

Producent sprzętu elektronicznego Sony po 13 latach zakończył współpracę z obsługującą go w zakresie public relations agencją Grayling – dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Firma będzie realizować działania PR samodzielnie.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Sony po kilkunastu latach rezygnuje z agencji PR. Stawia na in-house

Jak przekazała portalowi Wirtualnemedia.pl firma, z końcem marca 2025 wygasł kontrakt Grayling Poland z Sony Europe B.V. Oddział w Polsce na obsługę w zakresie PR dla kategorii Consumer Audio Video i Mobile. 

– W związku ze zmianami strukturalnymi w naszej organizacji, zdecydowaliśmy się nie przedłużać umowy. Nie będziemy też organizować przetargu na stałą obsługę agencyjną w roku 2025. Będziemy natomiast rozwijać kompetencje PR wewnątrz struktur Sony – przekazał nam Kamil Krzywański, head of PR Sony, odpowiedzialny za obszar public relations w firmie. 

Agencja Grayling pracuje m.in. dla takich klientów jak Primark, Visa. Specjalizuje się w corporate affairs, public affairs oraz brand PR.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska