Sony podkreśla w kampanii, że siłą PlayStation 5 są wyjątkowe momenty rozgrywki, które gracze pamiętają latami. Nowa kampania ma przypomnieć te wrażenia i zbudować efekt „wow” bez odwoływania się do specyfikacji sprzętu. W tle jest silny harmonogram premier, m.in. "Battlefield 6", "Ghost of Yōtei", "Astro Bot", "God of War Ragnarök", "Horizon Forbidden West" i "NBA 2K26".
Start kampanii wyznaczają filmowe spoty. Pokazują m.in. załogę walczącą z ogromnym morskim stworzeniem czy cysternę balansującą na iglicy wieżowca. Te przerysowane sceny mają oddać nieprzewidywalność i skalę wrażeń, które gracze kojarzą z rozgrywką na PS5.

"Wizualne mrugnięcia do fanów"
Twórcy upakowali materiały wizualnymi mrugnięciami do fanów. Ikony trójkąta, kółka, krzyżyka i kwadratu pojawiają się w zaskakujących miejscach: na panelach nawigacji, stopniach naczepy, a nawet w migającym radiu samochodowym. Pojawia się też fotel gamingowy z brandingiem PS5 i logo na terenowym aucie.
„Naszym celem jest wzbudzić radość i ekscytację w społeczności oraz uchwycić emocje, które towarzyszą niezapomnianym momentom na PS5” – powiedziała Isabelle Tomatis, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Sony Interactive Entertainment.
„It happens on PlayStation 5” obejmie ponad 20 rynków, w tym USA, Wielką Brytanię, Japonię, Niemcy, Francję, Kanadę i Australię. Plan zakłada emisje w premium TV i kinie, instalacje outdoorowe oraz aktywacje digital i w mediach społecznościowych, a także lokalne akcje podbijające rozpoznawalność w poszczególnych krajach.










