Sony rusza z globalną kampanią PlayStation 5

Sony Interactive Entertainment zaczyna kampanię „It happens on PlayStation 5”, której celem jest ponownie rozbudzić emocje wokół PS5. Działania obejmą ponad 20 rynków i szeroki miks mediów.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Sony rusza z globalną kampanią PlayStation 5
Rusza globalna kampania PS5

Sony podkreśla w kampanii, że siłą PlayStation 5 są wyjątkowe momenty rozgrywki, które gracze pamiętają latami. Nowa kampania ma przypomnieć te wrażenia i zbudować efekt „wow” bez odwoływania się do specyfikacji sprzętu. W tle jest silny harmonogram premier, m.in. "Battlefield 6", "Ghost of Yōtei", "Astro Bot", "God of War Ragnarök", "Horizon Forbidden West" i "NBA 2K26".

Start kampanii wyznaczają filmowe spoty. Pokazują m.in. załogę walczącą z ogromnym morskim stworzeniem czy cysternę balansującą na iglicy wieżowca. Te przerysowane sceny mają oddać nieprzewidywalność i skalę wrażeń, które gracze kojarzą z rozgrywką na PS5.

"Wizualne mrugnięcia do fanów"

Twórcy upakowali materiały wizualnymi mrugnięciami do fanów. Ikony trójkąta, kółka, krzyżyka i kwadratu pojawiają się w zaskakujących miejscach: na panelach nawigacji, stopniach naczepy, a nawet w migającym radiu samochodowym. Pojawia się też fotel gamingowy z brandingiem PS5 i logo na terenowym aucie.

„Naszym celem jest wzbudzić radość i ekscytację w społeczności oraz uchwycić emocje, które towarzyszą niezapomnianym momentom na PS5” – powiedziała Isabelle Tomatis, wiceprezes ds. globalnego marketingu w Sony Interactive Entertainment.

„It happens on PlayStation 5” obejmie ponad 20 rynków, w tym USA, Wielką Brytanię, Japonię, Niemcy, Francję, Kanadę i Australię. Plan zakłada emisje w premium TV i kinie, instalacje outdoorowe oraz aktywacje digital i w mediach społecznościowych, a także lokalne akcje podbijające rozpoznawalność w poszczególnych krajach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych