Spacerowniki w Wyborczej

7 września ze stołecznym wydaniem 'Gazety Wyborczej' ukaże się pierwszy z cyklu czterech spacerowników (ciąg dalszy przedwakacyjnej edycji) czyli przewodników po wybranych dzielnicach Warszawy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Następne spacerowniki będą się ukazywały w kolejne wrześniowe czwartki jako bezpłatny dodatek do stołecznego wydania  „Gazety Wyborczej”.

Oprócz publikacji przewodników „Gazeta” co tydzień zaproponuje czytelnikom wspólne wycieczki trasą spacerownika wraz z autorami - warsawianistami Jerzym S. Majewskim i Tomaszem Urzykowskim. W czerwcu w takich wędrówkach brało udział po kilkaset osób.

"Zainteresowanie czerwcowymi spacerownikami było ogromne. Tłumy na organizowanych przez nas spacerach i telefony z prośbami o przewodniki po innych dzielnicach Warszawy sprawiły, że podjęliśmy decyzję o kontynuowaniu cyklu" - mówi Agata Żelazowska, redaktor prowadzący serii.

W każdym spacerowniku opisana jest trasa spaceru, zaznaczone najciekawsze obiekty warte obejrzenia: budynki, pomniki, ulice, a także miejsca, z których rozciągają się najpiękniejsze miejskie panoramy. Praktycznym elementem każdego Spacerownika będzie mapa spaceru. Spacer można zacząć lub skończyć w dowolnym miejscu. Przewodniki zaprezentują miejsca niezwykłe, o których warto wiedzieć, a które na co dzień mijamy obojętnie.

Pierwszy wrześniowy przewodnik zaprasza na Ochotę. W kolejne wrześniowe czwartki spacery ulicami Grochowa, Mokotowa i Woli.

Seria została opracowana przez zespół stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej”. Cykl jest promowany na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie, w radiu (Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM, Radio Roxy FM 103,7 FM Warszawa, Antyradio 94 Warszawa, Eska Warszawa 105,6 FM, PiN Warszawa,), telewizji (TVP 3 WOT), w prasie (autopromocja w stołecznym wydaniu „Gazety Wyborczej” i stołecznym wydaniu „Gazety Co Jest Grane” - dodatku do „Gazety Wyborczej” i warszawskim wydaniu „Metra”, w warszawskim dodatku „Kujon Polski”) oraz w internecie (Gazeta.pl/warszawa).

Patronem medialnym cyklu są: Złote Przeboje Radio Pogoda 100,1 FM

Autorem kreacji kampanii jest agencja DDB Warszawa we współpracy z działem promocji stołecznej redakcji „Gazety Wyborczej".

Wydawcą cyklu jest Agora SA.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online