Spada sprzedaż miesięczników dla rodziców, 'Twoje dziecko' liderem

Najchętniej kupowanym miesięcznikiem dla rodziców w marcu 2009 rokubył magazyn "Twoje dziecko" (Edipresse Polska). Największy spadeksprzedaży zanotowało natomiast pismo "Mamo, to ja" (EdipressePolska).

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Twoje dziecko" wmarcu 2009 r. wyniosła 80 538 egz. i była o 38 proc. wyższa niż wanalogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych ZwiązkuKontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portalWirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Mamo, toja" (Edipresse Polska), który w marcu sprzedał się wilości 79 790 egz. (spadek o 35 proc.), a na pozycji trzeciejuplasował się miesięcznik "Dziecko" (Agora SA) zesprzedażą ogółem na poziomie 74 102 egz. (wzrost o 7proc.).

Porównując dane z 

marca b.r. do danych z poprzedniegomiesiąca

, widać, że wzrost sprzedaży ogółem odnotowałtylko miesięcznik "Twoje dziecko".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela