Sprzedaż ogółem "Polityki" w grudniu 2008 r. wyniosła 167 617egz. i była o 7 proc. niższa niż w analogicznym miesiącu 2007 roku- wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanychprzez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Wprost" (AWR "Wprost"), którysprzedał się w ilości 155 973 egz. (wzrost o 18 proc.).Przypomnijmy, że 1 grudnia do sprzedaży trafił zupełnie odmienionynumer tygodnika "Wprost". Pismo zyskało nowy logotyp, szatęgraficzną, czcionkę, zmieni się też jego zawartość merytoryczna.Relaunchowi tygodnika towarzyszyła kampania reklamowa.
Za "Wprost" uplasował się "Gość Niedzielny" (Wydawnictwo KuriiMetropolitalnej "Gość Niedzielny) ze sprzedażą ogółem na poziomie143 140 egz. (wzrost o 5 proc.).
Wśród tygodników zamieszczających przedruki z prasy polskiej izagranicznej liderem była "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk MirosławKuliś), która w grudniu ur. sprzedała się w ilości 290 057egz.












