Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w marcu br. Pracuj.pl odwiedziło 2,75 mln internautów (co dało 9,6 proc. zasięgu), wykonując 52,88 mln odsłon.
Po ponad 2 mln odwiedzających zanotowało też kilka innych witryn o pracy. Na Linkedin.com 2,38 mln internautów wygenerowało 19,16 mln odsłon, na Gowork.pl 2,38 mln użytkowników wykonało 11,98 mln odsłon, natomiast dział o pracy na OLX.pl przy 2,34 mln użytkowników miał 122,37 mln odsłon.
W tym ostatnim średnia liczba odsłon wykonana przez odwiedzającego wyniosła 52,2. Na Pracuj.pl było to 19,2 odsłon, na Jooble.org - 9,5, a Indeed.com - 8,4, a na Linkedin.com - 8.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/w-marcu-bezrobocie-w-polsce-spadlo-ale-wkrotce-gwaltownie-wzrosnie,7170714017011841a ##
Jooble.org zanotowało 1,98 mln użytkowników i 18,92 mln odsłon, a Indeed.com - 1,97 mln odwiedzających i 16,53 mln. Na Praca.pl 1,37 mln internautów wykonało 7 mln odsłon, a na Goldenline.pl (Agora) 1,28 mln użytkowników wygenerowało 4,36 mln odsłon. W kwietniu br. z Goldenline w ramach programu odejść dobrowolnych rozstało się 26 pracowników, ok. 80 proc. zespołu, a w styczniu Agora dokonała odpisu obniżającego wartość aktywów Goldenline, który zmniejszył skonsolidowany zysk firmy o ok. 6,5 mln zł, a jednostkowy o ok. 11,2 mln zł.

W zestawieniu są też Interviewme.pl (962,6 tys. użytkowników i 2,32 mln odsłon) oraz Stepstone.pl (747,7 tys. użytkowników i 1,89 mln odsłon). Ten drugi serwis został uruchomiony przez Ringier Axel Springer Media wiosną ub.r.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-i-aplikacje-mobilne-w-polce-w-marcu-2020-r-ilu-uzytkownikow-ma-google-onet-pl-wp-pl-i-facebook,7170720964793985a ##
Dziewięć czołowych serwisów o pracy (w marcu ub.r. Stepstone.pl nie zanotowało jeszcze odpowiednio dużej odwiedzalności) w marcu br. miało łącznie 17,42 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 255,53 mln odsłon. Rok wcześniej zanotowały 20,81 mln odwiedzających i 315,2 mln odsłon, co oznacza, że rok do roku straciły 3,39 mln użytkowników (to 16,3 proc. w dół) i 59,66 mln odsłon (18,9 proc.).

Mocno w dół poszły wyniki czterech czołowych platform. Pracuj.pl zanotowało spadek o 735,7 tys. odwiedzających (21,1 proc.) i 14,82 mln odsłon (21,9 proc.), Linkedin.com - o 371,6 tys. użytkowników (13,5 proc.) i 3,61 mln odsłon (15,9 proc.), a Gowork.pl - o 407,4 tys. użytkowników (14,6 proc.) i 1,12 mln odsłon (8,6 proc.
Procentowo jeszcze więcej straciły dział o pracy OLX.pl i Goldenline.pl. W pierwszej witrynie ubyło 1,2 mln internautów i 30,75 mln odsłon (to odpowiednio 33,9 i 20,1 proc. w dół), a w drugiej - 828,9 tys. użytkowników (39,3 proc.) i 4,19 mln odsłon (49 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polacy-polubili-prace-zdalna-jedna-czwarta-z-nas-chcialaby-tak-pracowac-po-kwarantannie,7170711262623873a ##
Indeed.com stracił 104,9 tys. odwiedzających (5,1 proc.) i 5,4 mln odsłon (24,6 proc.), a Praca.pl - 225,6 tys. użytkowników (14,1 proc.) i 863,2 tys. odsłon (11 proc.).

Za to Jooble.org zyskało 381,5 tys. użytkowników (23,9 proc.) i 1,38 mln odsłon (7,9 proc.). Natomiast Interviewme.pl przy wzroście liczby odwiedzających o 96,7 tys. (11,2 proc.) zanotowało spadek o 284,4 tys. odsłon (10,9 proc.).











