Spadła widownia serialu “Czas honoru”

Średnia widownia czwartej serii “Czasu honoru” wyniosła 2,17 mln widzów, czyli mniej niż śledziło nadawaną rok wcześniej trzecią odsłonę serialu. W czasie emisji produkcji Dwójka przegrała z komercyjnymi konkurentami.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Historyczny serial był nadawany w niedziele o 21.05. Jak pokazują dane Nielsen Audience Measurement, przygotowane dla Wirtualnemedia.pl, czwarty jego sezon zapewniał Dwójce 13,83 proc. udziału w grupie 4+ i 12,66 proc. w 16-49. To słabsze wyniki od tych, które notowała emitowana rok wcześniej trzecia odsłona “Czasu honoru”. Oglądało ją bowiem 2,44 mln osób, a jej udział wynosił odpowiednio 15,46 proc. i 14,95 proc. (więcej na ten temat).

W czasie nadawania serialu TVP 2 zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był nadający “Taniec z gwiazdami” TVN, którego udział wyniósł 24,12 proc. Lepiej od Dwójki wypadł także Polsat (“Tylko muzyka, filmy; 18,71 proc.). Z TVP 2 przegrała za to siostrzana TVP 1, nadająca wtedy filmy fabularne, co dało jej raptem 9,84 proc. udziału. Wśród widzów w wieku 16-49 Dwójka też była trzecia, ale liderem był Polsat przed TVN.

Czwartą serię historycznej produkcji oglądały najchętniej kobiety, widzowie w średnim wieku i starsi, mieszkańcy wsi. Wpływy reklamowe z “Czasu honoru 4” wyniosły w sumie 7 mln zł. Poprzednia edycja przyniosła 10,5 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Telewizja Polska na razie nie zdecydowała, czy powstanie kolejna edycja “Czasu honoru”. W tej chwili oceniane są pierwsze scenariusze nowych odcinków.

Widownia “Czasu honoru 4” odcinek po odcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisji produkcji

Profil widowni “Czasu honoru”

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Dino będzie rekrutować do stacji paliw. "Budujemy nowoczesną sieć w całej Polsce"

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Znany nadawca redukuje 600 miejsc pracy

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Kanał Canal+ Action poszerza zasięg

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Big techy tworzą własne media. Chcą kontrolować narrację

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Kolejny dyrektor w telewizji wPolsce24. Z przeszłością w TVP

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa