Wpływy z reklam TVN w maju br. wyniosły 319,7mln zł i były o 9,6 proc. wyższe niż w analogicznym okresiezeszłego roku - pokazują przygotowane dla Wirtualnemedia.pldane TNS OBOP, które powstały na podstawieoficjalnych cenników i nie obejmują rabatów.
Na drugim miejscu w zestawieniu znalazła się TelewizjaPolsat, która w zeszłym miesiącu zanotowała przychodyreklamowe na poziomie 275 mln zł (o 4,5 proc. niższe niż w maju2008 roku).
Na trzeciej pozycji uplasowała się TVP 1 zkwotą 173 mln zł, czyli o 23 proc. wyższą niż rok wcześniej.Natomiast TVP 2 - czwarta w rankingu - odnotowaławzrost wpływów z reklam o 29,5 proc. do poziomu 120 mln zł.
Piątą lokatę zajęła telewizja AXN, która byłajednocześnie liderem kanałów tematycznych. W maju br. jej przychodywyniosły 34 mln zł i były o 8 proc. wyższe niż rok temu.

Najwięksi reklamodawcyUnilever Polska, PTK Centertel i Newstle Polska
to firmy,które przeznaczyły najwięcej na reklamę w telewizji w maju 2009roku.
Wszystkie dane mają charakter cennikowy. Nie uwzględniająudzielanych rabatów.











