SPC House of Media promuje Turcję

Dom Mediowy SPC House of Media prowadzi kampanię reklamową Turcjina zlecenie tamtejszego Ministerstwa Kultury i Turystyki. Obejmujeona telewizję, outdoor, prasę i internet.

tp
tp
Udostępnij artykuł:

Kampania w telewizji objęła telewizje m.in. National Geographic,BBC Entertainment, Canal+, Travel Channel, Tele5, AXN, ComedyCentral, Ale Kino!.

W prasie reklama pojawiła się głównie w tygodnikach Polityka,Newsweek, Wprost oraz w magazynach life 'stylowych (Logo, Galmour)i podróżniczych (Voyage, National Geographic Traveller).

Od kwietnia do czerwca w ośmiu miastach Polski trwa kampaniaoutdoorowa. Wykorzystywane są frontlighty 6x3m i 12x4 m,citylight'y i backlight na warszawskim lotnisku im. FryderykaChopina. W kwietniu też kampanię wystartowała kampania wnajwiększych portalach ogólnotematycznych w internecie (WirtualnaPolska, Onet, Gazeta).

SPC House of media pracowało już wcześniej dla MinisterstwaKultury i Turystyki Turcji. Przez ostatni rok za kampanię dlaMinisterstwa Kultury i Turystyki odpowiedzialny było dom mediowyMPG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+