Specjalna kampania 'Przeglądu Sportowego'

22 lipca "Przegląd Sportowy" wystartował z nową zabawą dla swoich czytelników, w której do zdobycia jest ponad 1000 supernagród.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przez 4 tygodnie na łamach "Przeglądu Sportowego" drukowane będą zdjęcia najwybitniejszych byłych i obecnych reprezentantów Polski, a zadanie czytelników polegać będzie na ich odgadnięciu i przesłaniu odpowiedzi SMS-em. Do zdobycia są m.in.: bilety na najbliższe mecze reprezentacji Polski z Austrią i Walią, piłki Adidas Roteiro, aparaty cyfrowe, odtwarzacze MP3, telewizory oraz nagroda główna 20 000 zł.

Dodatkowo każdy uczestnik, niezależnie od szczęścia w losowaniach otrzyma nagrodę gwarantowaną - szaliki reprezentacji Polski. Aby go mieć wystarczy odgadnąć nazwiska 15 z 20 piłkarzy oraz przesłać 3 z 4 kodów z piątkowych wydań "Przeglądu Sportowego". Grono 5000 kibiców, którzy jako pierwsi spełnią te warunki, dodatkowo otrzyma niepowtarzalną możliwość umieszczenia na szaliku własnego hasła: imienia, nazwiska, pseudonimu lub jakiejkolwiek innej treści, która zmieści się w 28 znakach i granicach dobrego smaku!

"Wierzymy, że Przegląd Mistrzów zelektryzuje naszych czytelników. Pula nagród o wartości prawie 100.000 zł oraz dodatkowo nagrody gwarantowane, jakimi są szaliki reprezentacji Polski z możliwością ich personalizacji, dają gwarancje naprawdę dużych emocji. Tym bardziej, że połączyliśmy element wiedzy o legendach polskiej piłki z zabawą i przyjaznym mechanizmem konkursowym, który udało się opracować wspólnie z One-2-One." - powiedział Marek Ruszkowski, Dyrektor Marketingu i Rozwoju "Przeglądu Sportowego".

"Przygotowywanie tak dużych projektów dla tak wymagających partnerów, jak Marquard Media Polska, jest dla One-2-One zawsze wielkim wyzwaniem. Cieszymy się jednak, że po raz kolejny możemy zapewnić organizatorowi pełne wsparcie i kompleksową obsługę od opracowania strategii po mechanizm i kreacje. Satysfakcje dla nas jest tym większa, że to pierwsza tak duża akcja Przeglądu Sportowego, mamy nadzieję, że nie ostatnia." - mówi Sławomir Komiński, Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, szef projektu w One-2-One.

Organizatorzy na potrzeby przedsięwzięcia uruchomili także telefoniczna infolinię.

Konkurs promowany jest w ramach kampanii "Skarbu Kibica" w stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN24, Polsat, TV4, Canal Plus i Canal Plus Sport) oraz radiowych (Radio Zet, WAWA) oraz w magazynach dla mężczyzn wydawanych przez Marquarda (Playboy i CKM).Kreację, projekty graficzne oraz mechanizm SMS-owy konkursu przygotowała firma One-2-One.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"