Spectator Promo Test - badanie reklam BTL od ARC Rynek i Opinia

ARC Rynek i Opinia wprowadza do swojej oferty Spectator Promo Test, czyli badanie efektywności kampanii BTL-owych. Przygotował je Jacek Wojdyr, senior project manager w firmie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Spectator Promo Test to badanie efektywności ekspozycji promocyjnych i innych form marketingowych w hipermarketach, supermarketach i dyskontach. Skuteczność tych działań jest oceniana w odniesieniu do innych promocji obecnych podczas badania oraz tych realizowanych wcześniej i zmierzonych przez ARC Rynek i Opinia.

Spectator Promo Test może zostać przeprowadzony przed startem właściwej kampanii, jak też w trakcie jej trwania. W badaniu oceniane są poszczególne etapy reakcji odbiorców na działania marketingowe: zauważalność, zainteresowanie, analiza oferty i zakup.

Zdaniem ARC Rynek i Opinia wyniki badania mogą być przydatne w trakcie dokonywania wyboru lub modyfikacji optymalnych kombinacji narzędzi promocyjnych, a także przy określaniu profilu klientów korzystających z promocji. Spectator Promo Test – opracowany przez Jacka Wojdyra, zajmującego w firmie stanowisko senior project managera – wszedł w skład pakietu badań obserwacyjnych Spectator.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu