Sphinx reklamuje menu „dla głodnych wrażeń” (wideo)

Rusza kampania reklamowa nowego menu w restauracjach Sphinx. Akcję pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” przygotowały agencja STGR i dom mediowy MediaOn.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania restauracji Sphinx reklamuje nowości w ich ofercie, przede wszystkim menu śniadaniowe, lunchowe i dla dzieci oraz zmienione menu główne. Akcja pod hasłem „Dla głodnych wrażeń” podkreśla, że wszystkie nowe zestawy są specjalnie skomponowane, podawane z napojem i w czasie krótszym niż standardowo oraz dostępne w atrakcyjnych cenach.

Działania reklamowe obejmują telewizję (TVP, TVN, TVN24, TVN Style, TVN Meteo, TVN7, Polsat, Polsat Sport, TV4, kanały z pakietu At Media, Discovery, Animal Planet), internet (nasza-klasa.pl, gadu-gadu.pl, onet.pl, interia.pl, o2.pl, wp.pl, google.pl) oraz same restauracje Sphinx (materiały POS). Kreację kampanii przygotowała agencja STGR, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaOn, a obsługą public relations zajmuje się agencja Practum Consulting.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"