Spin Communications dla Colgate

Agencja Spin Communications przygotowała i zrealizuje program działań public relations dla nowej szczoteczki Colgate 360o

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Ich celem jest prezentacja wybranej grupie dziennikarzy i stomatologów innowacyjnej szczoteczki Colgate 360o.

Działaniami media relations objęte są wybrane magazyny skierowane do kobiet i mężczyzn oraz czasopisma specjalistyczne. Dziennikarze tych pism będą mieli okazję zapoznać się z multimedialną prezentacją omawiającą zalety nowej szczoteczki oraz ze specjalnie przygotowanym przewodnikiem "Szczoteczka do zębów od A do Z".

O wejściu na rynek nowego produktu Colgate zostanie poinformowana także wybrana grupa stomatologów. Dentyści na życzenie będą mogli otrzymać nowy produkt do testów.  Dodatkowo, na internetowym serwisie stomatologicznym www.dentonet.pl zostaną umieszczone informacje o produkcie zachęcające także do odwiedzenia strony internetowej  www.colgate360.pl.

Rekomendowana cena: 11,99 zł (hipermarkety)Dystrybutor: Colgate-Palmolive Poland Sp. z o. o.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"