Kampania PR dla galaretki bez cukru Dr. Oetkera obejmuje dystrybucję informacji prasowej do dziennikarzy z prasy kobiecej i handlowej, zajmujących się tematyką spożywczą.
Galaretka bez cukru Dr. Oetkera została wprowadzona do oferty w kwietniu br. Jest jedyną galaretką, której receptura umożliwia dozowanie cukru według upodobań. To idealny produkt dla wszystkich smakoszy, a także dla konsumentów, którzy ze względów zdrowotnych nie mogą spożywać cukru, np. dla diabetyków, ponieważ pozwala na przyrządzenie deseru z dodatkiem innych produktów słodzących. Galaretka bez cukru jest dostępna w czterech smakach, najbardziej lubianych przez konsumentów:" truskawkowym" wiśniowym" pomarańczowym" cytrynowym.Cena produktu wynosi 0,99 zł. Galaretka bez cukru jest uzupełnieniem obecnej linii galaretek Dr. Oetkera.

Działania reklamowe dla galaretki bez cukru prowadzone są w prasie handlowej. Dodatkowo, do czerwcowego numeru miesięcznika "Diabetyk" zostanie dołączona galaretka bez cukru o smaku truskawkowym.
Agencja Spin Communications istnieje na rynku od 1996 roku. Jest częścią grupy NoS/BBDO Polska. Do grona jej klientów należą takie firmy jak: Colgate-Palmolive Poland, Dr. Oetker, GMAC Bank, Polski Lek, Provident Polska.











