Spójrz sobie w oczy

Kampania Optimedia dla nowego nowego sztyftu pod oczy firmy Vichy Laboratoires.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Na ulicach największych miast Polski pojawiły się plakaty reklamujące nowy produkt Vichy Laboratories - sztyft pod oczy z gamy Oligo 25. Jest to element kampanii reklamowej realizowanej przez dom mediowy Optimedia. Działania reklamowe obejmują outdoor, prasę, internet i radio. W dwóch ostatnich przypadkach będą wsparte konkursami. Adresatkami kampanii są kobiety w wieku od 20 do 30 lat, które borykają się z problemem widocznie zmęczonych oczu.

Sztyft pod oczy z gamy Oligo 25 firmy Vichy Laboratoires rozjaśnia cienie i usuwa opuchliznę pod oczami. Zawarte w nim substancje aktywizują krążenie i stymulują drenaż toksyn nagromadzonych w okolicy oczu.

Plakaty reklamowe pojawiły się 1 września na nośnikach typu frontlight o rozmiarach 6x3 metry w ośmiu polskich miastach. Przez pierwsze dwa tygodnie prezentowany będzie tzw. teaser, czyli naświetlenie problemu, a przez kolejne dwa - jego rozwiązanie, czyli prezentacja produktu.

Kampanię outdoorową wspierają ogłoszenia umieszczane w prasie - magazynach kobiecych i tytułach opiniotwórczych - od 25 sierpnia br. Część z nich będzie informować o promocjach dotyczących produktu, a część dodatkowo o dwóch kremach do twarzy. Do reklam będzie dołączonych w sumie 650 tysięcy bezpłatnych próbek. Kampania reklamowa prowadzona będzie również w Internecie (w formie konkursu, a także mailingu do posiadaczek kont poczty elektronicznej na jednym z portali internetowych) oraz w radiu, gdzie w programie Gadu-Gadu pojawi się przygotowany wspólnie z Radiostacją konkurs "Świeże oko".

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech