„Spoko, ja też!” - MTV w kampanii przeciw homofobii (wideo)

Ruszyła kampania społeczna „Spoko, ja też!” odpowiadająca na przemoc i dyskryminację doświadczaną przez młodzież LGB. W akcję, organizowaną przez Kampanię przeciw Homofobii, zaangażowała się MTV Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Bohaterami kampanii „Spoko, ja też!” są uczniowie i uczennice reprezentujący mniejszości seksualne. W spotach opowiadają o swoich doświadczeniach z tym związanych: relacjach z rodzicami i rówieśnikami, odkrywaniu siebie, coming oucie, marzeniach i codziennych trudnościach.

W akcję włączyli się też artyści, dziennikarze i celebryci, m.in. Michał Piróg, Natalia Siwiec, Karolina Korwin-Piotrowska, Doda, czy Edyta Górniak. 17 maja, w Międzynarodowym Dniu Walki z Homofobią, wyrazili swoje poparcie dla propagowania tolerancji i wsparcia osób LGBT:

Celem akcji „jest więc wsparcie młodych osób z mniejszości seksualnych i pokazanie im, że w swoich trudnych doświadczeniach nie są osamotnieni. Kampania podkreśla też, że odmienna orientacja seksualna nie jest powodem do wstydu, a z drugiej strony nie usprawiedliwia nierównego traktowania.

Akcja obejmuje telewizję MTV Polska (spoty będą w niej emitowane w maju i czerwcu) oraz internet (m.in. serwis mtv.pl/kph) . Kreację kampanii we własnym zakresie przygotowała organizacja Kampania przeciw Homofobii.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele