Spółka AMS dopłaciła funduszowi LARQ Growth Fund I FIZ 876,1 tys. zł w ramach korekty ceny za 88 proc. udziałów firmy Synergic.
Na przełomie września i października za owe 88 proc. walorów zapłaciła funduszowi 18,96 mln zł. Pozostałe przejęła od mniejszościowych udziałowców za 400 tys. zł.
AMS będzie musiała jeszcze sporo dopłacić LARQ Growth Fund I FIZ, o ile w najbliższych latach zrealizowane zostaną warunki określone w umowie. Zapisano, że po 12 miesiącach dopłata może wynieść 3,5 mln zł, po 24 miesiącach – 2,95 mln, a po 48 miesiącach – 3,34 mln. Kolejną dopłatę określono zaś na 5,3 mln zł.

Synergic ma w ofercie tradycyjne i cyfrowe nośniki outdoorowe, m.in. citylighty (także te na wiatach przystankowych w wielu miastach) i backlighty. Zajmuje się również sprzedażą powierzchni reklamowych na pojazdach komunikacji miejskiej w wielu miastach oraz na Paczkomatach InPostu.
W 2024 roku Synergic wypracował 28,51 mln przychodów sprzedażowych, po wzroście rok do roku (w ujęciu przekształconym) o 8,4 proc. Koszty sprzedanych przez firmę produktów i towarów zwiększyły się z 11,78 do 12,03 mln zł, koszty sprzedaży – z 6,76 do 7,78 mln, zaś koszty ogólnego zarządu – z 4,24 do 5,04 mln.
Grupa kapitałowa Agora w trzecim kwartale 2025 roku wypracowała wzrost przychodów o 10,2 proc. do 368,6 mln zł, głównie dzięki wyższym wynikom kin Helios i z dystrybucji filmów. Strata netto firmy zmalała z 11,5 do 5,3 mln zł.











