Spółka zależna Orlenu wybiera agencję PR

Spółka PGNiG Obrót Detaliczny (należy do Orlenu) rozpoczęła przetarg na wybór agencji PR — dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Będzie z nią pracować przez rok.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Spółka zależna Orlenu wybiera agencję PR
Siedziba PGNiG

Do zadań wybranej agencji należeć będą m.in. relacje z mediami, w tym przygotowanie tekstów i materiałów dla mediów (np. informacje prasowe, artykuły, wywiady), kontakty z dziennikarzami.

Będzie też zajmować się pozycjonowaniem ekspertów, m.in. poprzez przygotowanie wywiadów, artykułów eksperckich oraz punktów do dyskusji na konferencje, przygotowywanie wpisów na LinkedIn dla zarządu.

Do obowiązków wybranej agencji należeć będzie także zarządzanie i moderowanie komentarzami w kanałach społecznościowych spółki, zarządzanie komunikacją kryzysową.

Zainteresowani mogą składać oferty do 9 września.

O wyborze zwycięzcy zdecydują: cena (waga: 40), doświadczenie agencji (30) i doświadczenie dedykowanego zespołu (30). Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"