Sport.pl z większą przewagą nad sekcją sportową Interii, mocno w dół witryna TVP Sport

Wśród serwisów o sporcie najwięcej użytkowników mają WP SportoweFakty, a na najdłużej internautów przyciąga Onet Sport. Znacząco wzrosła odwiedzalność Sport.pl i sekcji sportowej o2.pl, natomiast spore spadki zanotowały witryna TVP Sport oraz działy sportowe Interii i SE.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy WP.pl, odwiedziło 8,97 mln internautów (co dało 30,24 proc. zasięgu), spędzając średnio po 16 minut i 58 sekund. Natomiast na Onecie (Ringier Axel Springer Polska) dział sportowy przyciągnął 7,8 mln użytkowników (26,3 proc. zasięgu), przeciętnie na 20 minut i 35 sekund.

Kolejne trzy witryny notowały nieco ponad 10 minut średniego czasu korzystania. Na Sport.pl (Agora) każdy z 7,24 mln internautów (24,4 proc. zasięgu) spędził przeciętnie 10 minut i 17 sekund. Sekcja sportowa Interii (Grupa Polsat-Interia) miała 5,9 mln użytkowników, 19,9 proc. zasięgu oraz 10 minut i 40 sekund średniego czasu, a portal TVP Sport, jako serwis www i aplikacja mobilna - 4,17 mln użytkowników, 14,05 proc. zasięgu oraz 13 minut i 54 sekund średniego czasu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/informacje-z-polski-i-zagranicy-najlepsze-serwisy-onet-wp-pl-tvn24,7173198678939777a ##

Z kolei sekcje sportowe o2.pl (Grupa Wirtualna Polska), Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) i portalu „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) przyciągały odwiedzających jedynie na 2-2,5 minuty. Pierwsza zanotowała 3,19 mln użytkowników, 10,76 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania, druga - 2,89 mln internautów, 9,74 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 28 sekund średniego czasu, a trzecia - 2,23 mln użytkowników, 7,51 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 12 sekund średniego czasu.

Meczyki.pl odwiedziło 3 mln internautów (10,12 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 9 minut i 34 sekundy. Natomiast z platformy internetowej Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia) każdy z 2,89 mln internautów korzystał przeciętnie przez 5 minut i 36 godzin.

grafika

WP SportoweFakty zanotowały o 194,4 tys. użytkowników mniej oraz o 3 minuty i 28 sekund krótszy średni czas korzystania niż w styczniu, co oznacza spadek, odpowiednio, o 2,1 i 17 proc.

Onet Sport zyskał 312,3 tys. internautów (4,2 proc.), a Sport.pl - 562,9 tys. (8,4 proc.). Przy czym w pierwszym serwisie przeciętny czas korzystania zmalał o 2 minuty i 40 sekund (11,5 proc.), a w drugim - o 2 minuty i 57 sekund (22,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-ekstraklasa-canal-tvp-prawa-sportowe-sublicencja,7169668009481857a ##

Trzy witryny zanotowały spore spadki w obu statystykach. Sekcja sportowa Interii straciła 380,1 tys. użytkowników (6 proc.) i 63 sekundy średniego czasu korzystania (9 proc.), witryna TVP Sport - 773,4 tys. internautów (15,6 proc.) oraz 6 minuty i 42 sekundy przeciętnego czasu (32,5 proc.), a dział sportowy portalu „Super Expressu” - 640,2 tys. (22,3 proc.) i 13 sekund średniego czasu (9 proc.)

Za to sekcja sportowa o2.pl zyskała 857,3 tys. użytkowników (36,7 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zwiększył się o 8 sekund (5,9 proc.). Na Meczyki.pl przy spadku liczby odwiedzających o 356,9 tys. (10,6 proc.) średni czas korzystania wydłużył się o 2 minuty i 23 sekundy (33,2 proc.), a witryna Polsat Sport zanotowała spadek o 245,6 tys. użytkowników (7,8 proc.) i wzrost o minutę i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania (36,6 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online