We wrześniu 2024 roku dział sportowy Onetu (Ringier Axel Springer Polska), do którego w połowie 2022 roku włączono witrynę „Przeglądu Sportowego”, odwiedziło 7,51 mln użytkowników, czyli 25,27 proc. wszystkich internautów w Polsce. Każdy spędził tam przeciętnie 19 minut i 31 sekund - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Na drugie miejsce spadły WP SportoweFakty, stanowiące dział sportowy WP.pl (Grupa Wirtualna Polska). Liderem zasięgowym były przez wiele miesięcy, w ub.r. regularnie miały około miliona użytkowników więcej od działu sportowego Onetu. Zdarzało się, że przewaga przekraczała 1,5 mln użytkowników: w grudniu ub.r. WP SportoweFakty miały 8,73 mln odwiedzających, a sekcja sportowa Onetu - 7,13 mln.
Natomiast we wrześniu br. witryna należąca do Wirtualnej Polski przyciągnęła 7 mln internautów (co dało 23,56 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na 19 minut i 12 sekund.

TVP Sport nad Polsat Sport
Dłużej niż z czołowych dwóch witryn odwiedzający korzystali z serwisu TVP Sport. W zeszłym miesiącu każdy z 3,71 mln użytkowników (12,48 proc. zasięgu) spędził w nim 28 minut i 34 sekundy. TVP Sport jest znacznie popularniejsza w internecie od Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia), którego witryna zanotowała 2,38 mln odwiedzających, 8 proc. zasięgu oraz 6 minut i sekundę przeciętnego czasu korzystania.
Zdecydowanym liderem w pod tym względem średniego czasu korzystania od dawna jest platforma Flashscore z wynikami i statystykami meczów na żywo. We wrześniu odwiedziło ją 2,76 mln internautów, spędzając przeciętnie po godzinie, 33 minuty i 9 sekund.
Po ok. 6 mln użytkowników przyciągnęły sekcja sportowa Interii (Grupa Polsat-Interia) i Sport.pl, stanowiący dział sportowy Gazeta.pl (Agora). Pierwsza witryna zanotowała 6 mln odwiedzających oraz 11 minut i 4 sekundy średniego czasu spędzonego przez każdego, a druga - 5,67 mln internautów oraz 13 minut i 45 sekund przeciętnego czasu.

Czołową dziesiątkę zamykają sekcje sportowe TVN24.pl (1,67 mln użytkowników) i Fakt.pl (1,58 mln) oraz Meczyki.pl (1,64 mln). W tej ostatniej witrynie odwiedzający spędził średnio 11 minut i 5 sekund.
Wygląda na to, że bez piłkarskiego Euro czy igrzysk olimpijskich serwisy sportowe nie mają szans na bardzo wysoką odwiedzalność. We wrześniu zdecydowana większość zanotowała duże spadki w porównaniu z sierpniem, w którym przez pierwsze 11 dni trwały zmagania olimpijskie w Paryżu.
Sport na Onecie stracił mniej niż WP SportoweFakty

Sekcja sportowa Onetu miesiąc do miesiąca straciła 1,81 mln użytkowników (19,4 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 7 minut i 31 sekund (38,5 proc.). Wyprzedziła WP SportweFakty, bo te zanotowały jeszcze większy spadek liczby odwiedzających - o 2,48 mln (26,2 proc.), przy zmniejszeniu się przeciętnego czasu korzystania o 7 minut i 48 sekund (28,9 proc.).
W dziale sportowym Interii ubyło 1,59 mln internautów (21 proc.), a średni czas korzystania zmalał o 6 minut i 2 sekundy (54,5 proc.). Sport.pl zanotował spadek o 2,54 mln użytkowników (30,8 proc.) oraz 2 minuty i 49 sekund przeciętnego czasu korzystania (17 proc.), a serwis TVP Sport, w którym można było oglądać transmisje najważniejszych zawodów na igrzyskach - o 1,74 mln użytkowników (32 proc.) oraz aż 32 minuty i 41 sekund średniego czasu (53 proc.).

Najmocniej skurczyła się baza użytkowników serwisu Polsat Sport (o 3,33 mln, czyli 58,3 proc.) oraz działu sportowego TVN24.pl (o 1,98 mln, 54,2 proc.).
Z kolei najmniej pogorszyły się wyniki Flaschore’a. Platforma straciła 185,3 tys. odwiedzających (6,3 proc.), ale średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 8 minut i 5 sekund (9,5 proc.).











