Zmiany i awanse w Sportfive Poland. Agencja stawia na rozwój w Polsce

Agencja marketingu sportowego Sportfive Poland wprowadza zmiany w strukturze korporacyjnej. Wyodrębniono pięć kluczowych obszarów kompetencyjnych, w których utworzono nowe stanowiska. Zmiany wynikają ze strategii rozwoju na polskim rynku.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Zmiany i awanse w Sportfive Poland. Agencja stawia na rozwój w Polsce
Tomasz Rożenek

Proces zmian strukturalnych w Sportfive Poland trwa od kilku miesięcy. Dyrektorem zarządzającym został Tomasz Rożenek, który odpowiada za całość przychodów polskiego oddziału wypracowywanych z projektów polskich i międzynarodowych, które agencja realizuje dla podmiotów sportowych, marek i platform medialnych.

– Ogłaszane zmiany mają na celu dalszy rozwój partnerstw biznesowych agencji z aktualnymi i nowymi partnerami, zarówno po stronie podmiotów sportowych, dla których pracujemy w zakresie programów marketingowych, jak i marek, które w efektywny i kreatywny sposób chcą wykorzystać sport jako platformę do realizacji swoich celów biznesowych – precyzuje Rożenek.   

Na stanowisko director, partnerships sales awansowała Monika Płaczkowska, która odpowiada za zarządzanie całym portfolio polskiego oddziału Sportfive w kontekście konsultatywnej sprzedaży partnerstw marketingowych w sporcie i e-sporcie. Ekspertka z ponad 6-letnią praktyką w obszarach sponsoringu i marketingu sportowego kieruje zespołem mającym szerokie doświadczenie pracy po stronie agencji oraz klienta w zakresie partnerstw sportowych i e-sportowych, hospitality oraz aktywacji programów sponsorskich.

grafika

Stanowisko senior manager, athlete partnerships w Sportfive objął Krzysztof Stępniewski, który od ponad 10 lat przekuwa zdobytą wiedzę na praktykę w obszarze sponsoringu i komunikacji  Przez ponad 7 lat odpowiadał za marketing sportowy marki Adidas w Polsce i całym regionie Europy Wschodniej. Zdobywał doświadczenie pracując zarówno dla klubów i federacji sportowych, jak i indywidualnych sportowców i influencerów.

grafika

Pięć głównych obszarów kompetencyjnych

W ramach zmian strukturalnych w agencji wydzielono pięć głównych obszarów kompetencyjnych: Rights Holder Management, Brand Services & Activation, Hospitality Sales, Global Athlete & Team Marketing oraz Esports & Gaming.

Marta Alf jako director, rights holder management pokieruje działem odpowiedzialnym za rozwój partnerstw pomiędzy agencją a podmiotami sportowymi, rozwojem ich programów marketingowych oraz projektami komunikacyjnymi Sport. Przed dołączeniem w 2012 roku do Sportfive zdobywała doświadczenie w marketingu sportowym, zarządzaniu projektami, sponsoringu i komunikacji po stronie polskich i międzynarodowych organizacji sportowych, we współpracy z markami oraz w Urzędzie m.st. Warszawy, gdzie odpowiadała m.in. za realizację kampanii promocyjnej stolicy związanej z UEFA EURO 2012. Pełniła też funkcję rzeczniczki prasowej Piłkarskiej Reprezentacji Polski.

grafika

Z kolei dotychczasowy partnerships manager Rafał Zagórski, w ramach nowej roli, jako director, brand services & activation, nadzorował będzie działania konsultingowe dla marek w zakresie strategii sponsoringowej, aktywacji i implementacji partnerstw marketingowych w sporcie. Zagórski ma kilkunastoletnie doświadczenie w tworzeniu komunikacji i kompleksowych kampanii reklamowych, które zdobywał w takich agencjach jak DDB Warszawa, FCB Bridge2Fun, Grey Warszawa, Testardo Red Cell czy Ogilvy.

grafika

Za dalszy rozwój agencji w obszarze obsługi klientów korporacyjnych w zakresie programów hospitality, na które składają się zapewnienie pakietów biznesowych na wydarzenia sportowe i pełna obsługa gości, odpowiedzialny będzie manager z ponad 12-letnim doświadczeniem pracy  strukturach  Sportfive - Tomasz Drobniewski, który objął nowo utworzone stanowisko director, hospitality sales.

grafika

Ponadto, stanowisko director, finance objął Patryk Siński, który od ponad 11 lat odpowiada w Sportfive za funkcjonowanie systemu księgowości i sprawozdawczości finansowej, budżet firmy, analizy biznesowe, współpracą z instytucjami finansowymi oraz z centralą Sportfive w Hamburgu.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów