Sportowe gwiazdy w reklamach Wranglera, Cub i K-Swiss

Co mają ze sobą wspólnego dżinsy Wranglera, kosiarki firmy Cub i obuwie K-Swiss?

Brandweek - km
Brandweek - km
Udostępnij artykuł:

Wszystkie trzy firmy w najbliższych miesiącach uruchomią nowe kampanie reklamowe, a w każdej z nich wystąpi znany sportowiec: Brett Favre, LeBron James i Anna Kournikova.

Brett Favre, dla którego 2007 rok będzie siedemnastym sezonem w karierze, w którym zagra w drużynie zawodowej ligi footballu amerykańskiego NFL Green Bay Packers, będzie wspierał jesienną kampanię marketingową Wranglera. Kampania będzie obejmowała m.in. spoty w telewizji, reklamy w prasie i akcje promocyjne. Firma poinformowała, że Favre został zaangażowany ze względu na to, że „jego niezawodność, wytrzymałość i praktyczne zalety tworzą idealną analogię z rdzennymi wartościami Wranglera”. Craig Errington, dyrektor ds. marketingu w firmie, powiedział: „Favre jest idealnym rzecznikiem dla naszej marki”.

LeBron James, gwiazda drużyny Cleveland Cavaliers biorącej udział w rozgrywkach zawodowej ligi koszykówki NBA, podpisał wieloletnią umowę na promowanie pełnej gamy sprzętu zewnętrznego z rodziny Cub Cadet Time Saver Family. James wystąpi w startującej latem multimedialnej kampanii. Firma Cub Cadet z siedzibą w Cleveland już wcześniej prowadziła marketingową współpracę z drużyną Cavaliers. Kampanią zajmie się agencja Blattner Brunner z Pittsburgha.

„LeBron daje nam nie tylko lokalną więź z naszą firmą. Propozycja biznesowa jest taka, że jego gra idealnie pasuje do markowych cech Time Saver Family, a szczególnie do cech traktora i1000 Zero-Turn, którego chcemy popularyzować. Te cechy to szybkość, manewrowość i trwałość” – powiedział w oświadczeniu Matt Rechin, wiceprezes zarządu firmy MTD, producenta Cub Cadet.

Z kolei w kampanii firmy K-Swiss Anna Kournikova wystąpi w dwóch spotach telewizyjnych, z których pierwszy pojawi się już w marcu. Rosjanka będzie w nim namawiać do zakupu tenisowego obuwia i odzieży firmy. Tenisistka będzie także promować markę w reklamach prasowych, które będą zamieszczane w pismach o stylu życia i modzie. Kampanię poprowadzi nowojorska agencja Gale Group.

„Taka indywidualność reprezentująca K-Swiss jak Anna będzie wielką zaletą naszej marki” – mówi Jennifer Weiderman, wiceprezes ds. marketingu w firmie. „Mieszanka jej atletyzmu i stylu pomoże nam dotrzeć do grupy konsumenckiej w przedziale wiekowym 13-30 lat, a przy tym przywróci naszą markę do dziedzictwa tenisa.”

Brandweek - km
Autor artykułu:
Brandweek - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online