Sportowe lato w 3D z Panasonic!

Transmisja 3D na żywo z kortów Roland Garros dzięki współpracy Panasonic i Eurosport!

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, 28 maja 2012 r. — firma Panasonic rozpoczyna kampanię „Summer of Sports”, w ramach której zapewni transmisję 3D na żywo z popularnych wydarzeń sportowych. Kampania ruszyła 27 maja br. wraz z początkiem turnieju Roland Garros. Wyłącznymi partnerami projektu w Polsce są Eurosport i platforma cyfrowa CYFRA+.

W ramach kampanii Panasonic udostępnia na terenie całej Polski transmisję 3D na żywo z kortów Roland Garros w 96 sklepach dystrybuujących telewizory Panasonic. Klienci mają okazję kibicować swoim faworytom na specjalnie zaprojektowanych w tym celu stoiskach. Transmisje dostępne są także przez 24 godziny na dobę w kanale CANAL+ 3D dla abonentów CYFRY+ posiadających w domu odpowiedni odbiornik.

Przekaz w 3D obejmuje mecze odbywające się na korcie centralnym w trakcie całego turnieju w dniach 27 maja – 10 czerwca. W dniach 27 maja – 4 czerwca transmisje na żywo będą się rozpoczynać o godz. 11:00, a kończyć ok. 20:30, a od 5 do 8 czerwca (ćwierćfinały i półfinały) od godz. 14:00. Finały kobiet i mężczyzn odbędą się kolejno 9 i 10 czerwca o godz. 15:00. Dla osób, które w czasie transmisji na żywo nie będą mogły obejrzeć wybranego przez siebie spotkania emitowane będą również powtórki.

Iwona Burzyńska, Panasonic PR Manager Poland & Baltics mówi: „Panasonic to lider w dziedzinie nowych technologii i rozwiązań 3D, dlatego bardzo się cieszymy, że możemy zaoferować naszym klientom wyjątkowe, sportowe wrażenia w 3D. Jako wieloletni sponsor Igrzysk Olimpijskich, które Panasonic wspiera między innymi użyczając zaawansowanych technologii wizualnych, możemy pochwalić się bogatym doświadczeniem w dostarczaniu wysokiej jakości transmisji z wydarzeń sportowych najwyższej rangi. W ramach kampanii „Summer of Sports” dzielimy się tymi doświadczeniami i sportową pasją z naszymi klientami oferując im nowatorskie rozwiązania 3D i najwyższy standard transmisji na żywo.”

Elementem kampanii Panasonic skoncentrowanej wokół najważniejszych wydarzeń sportowych tego sezonu jest również poprzedzająca Igrzyska, trwająca do 30 czerwca br. Promocja Olimpijska, w której do wygrania jest wyjazd na Olimpiadę do Londynu oraz wyposażenie mieszkania w sprzęt Panasonic. Za samą rejestrację w konkursie można zdobyć jedną z 10 000 limitowanych olimpijskich koszulek. Szczegóły i rejestracja na stronie www.olimpiada.panasonic.pl oraz w zakładce „Panasonic – Włącz się do gry!” https://www.facebook.com/panasonicpolska

O Panasonic

Panasonic Corporation jest światowym liderem w produkcji elektroniki i innowacjach technologicznych w trzech obszarach: konsumenckim, biznesowym i przemysłowym. Firma z siedzibą w Osace, w zakończonym 31 marca 2012 roku finansowym, zanotowała sprzedaż netto w wysokości 7,85 bilionów jenów. Akcje firmy notowane są na giełdach w Tokio, Osace, Nagoyi oraz w Nowym Jorku (symbol NYSE: PC). Firma Panasonic w roku 2018 będzie świętowała 100 rocznicę powstania, wizja firmy zakłada, że do tego roku Panasonic będzie najbardziej ekologicznym producentem elektroniki na świecie. Więcej informacji o firmie i marce Panasonic oraz jej zaangażowaniu w zrównoważony rozwój biznesu znajduje się pod adresem http://panasonic.net/ lub http://panasonic.pl/.

Panasonic Polska – znajdź nas online!

O GRUPIE EUROSPORT:

Grupa Eurosport to wiodąca w Europie multimedialna platforma sportowa. Eurosport, to czołowy kanał sportowy, nadawany w 20 wersjach językowych, który dociera do 129 milionów gospodarstw domowych w 59 krajach. Eurosport HD to nadawany równolegle do Eurosportu kanał wysokiej rozdzielczości. Eurosport 2, kanał promujący sporty nowej generacji, nadawany w 18 wersjach językowych w 47 krajach. Eurosport 2 HD został uruchomiony w sierpniu 2009. Kanał Eurosport Asia-Pacific dociera do 17 krajów tego regionu. Eurosportnews dostarcza najświeższe informacje sportowe na całym świecie. Eurosport posiada sieć sportowych stron internetowych w 11 językach, w tym prowadzone wspólnie z Yahoo! serwisy w Niemczech, Hiszpanii, Włoszech i Wielkiej Brytanii. Eurosport jest pierwszą w rankingach europejską internetową platformą sportową odwiedzaną przez ok. 19 mln unikalnych użytkowników miesięcznie(comScore). Eurosport Mobile oferuje strumieniową transmisję Live, strony i aplikacje mobilne w 10 językach, dostarczając informacje sportowe oraz wyniki na żywo. Eurosport Player to serwis internetowej telewizji dający dostęp do relacji na żywo oraz materiałów archiwalnych w 52 krajach w tym 18, które wprowadziły usługę w technologii mobilnej. Eurosport Events specjalizuje się w organizacji, zarządzaniu i promocji międzynarodowych imprez sportowych. Więcej informacji: www.eurosportcorporate.com oraz www.eurosport.pl

O CYFRZE+

CYFRA+ to platforma cyfrowa oferująca unikalny zestaw wszystkich dostępnych w Polsce kanałów premium, w tym CANAL+ HD, CANAL+ Film HD i CANAL+ Sport HD oraz najbogatszy wybór kanałów tematycznych, w tym stacji własnej produkcji: ale kino!, PLANETE, MiniMini, ZigZap/HYPER, Kuchnia.tv i Domo.tv. CYFRA+ to wybór ponad 150 kanałów RTV oraz dostęp do kilkuset stacji FTA. Platforma oferuje szeroki wachlarz kanałów filmowych i sportowych, dokumentalnych, muzycznych, dziecięcych, informacyjnych i rozrywkowych. CYFRA+ to również unikalne usługi dodatkowe: m.in. standard HDTV (19 kanałów HD), CYFRA+ Multiroom, PVR, CANAL+ NA ŻYCZENIE, CYFRA+ VOD, wybór wersji filmu z lektorem lub napisami, rozbudowany przewodnik po programach (EPG) i ofertę dla dorosłych RelaXXX. CYFRĘ+ odbiera 1, 55 mln gospodarstw domowych w Polsce. Operatorem platformy jest CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o. Więcej informacji na www.cyfraplus.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji