Spot zatytułowany „Zły sen o braku kawy” powtarza schemat słynnej sceny z „Psychozy”, w której morderca skrada się do kobiety biorącej prysznic. Przy czym w reklamie Nescafé Classic w kabinie prysznicowej znajduje się pusty słoik tej kawy. Spot informuje, że obecnie jest ona dostępna w większym, 300-gramowym opakowaniu, co pozwala uniknąć takich przykrych zaskoczeń.
- Chcieliśmy przygotować dla internautów coś specjalnego i zaskakującego, z nutą suspensu - wyjaśnia portalowi Wirtualnemedia.pl Magdalena Mączyńska, brand PR specialist w Nestlé Polska. Nie zdradza natomiast, czy firma planuje kolejne spoty Nescafé Classic inspirowane kultowymi filmami.
Reklama a la „Psychoza” została zamieszczona na youtube'owym koncie i facebookowym fanpage'u Nescafé Classic. Od czwartku do niedzieli zanotowała ponad 120 tys. odtworzeń.

Kreacją spotu zajęła się agencja Liquid (należąca do domu mediowego MEC), produkcją - agencja Mumin’s Interactive, a za planowanie mediów odpowiada MEC.











