Spot 'o Tusku bez taryfy ulgowej' reklamuje Interia.pl (wideo)

Spot "o Tusku bez taryfy ulgowej" rozpoczął telewizyjny etapkampanii reklamowej Interii. Każdego dnia portal promuje kolejnepojawiające się w nim materiały.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjny etap prowadzonej pod hasłem "Więcej niż sięspodziewasz" kampanii reklamowej Interii rozpoczął się spotempromującym materiały z okazji rocznicy rządu Donalda Tuska. Wfilmiku pokazującym wizualizacje pytań dotyczących tego politykapromowane są zamieszczone w portalu felietony, opinie, quizy,ankiety, fotoreportaże i komiksy przedstawiające premiera i rząd"bez taryfy ulgowej".

Każdego dnia kampanii Interia reklamuje kolejne materiały zróżnych dziedzin pojawiające się w tym portalu. I tak we wtorkipromowane są treści dotyczące muzyki (wywiady z Beyonce i Sealem),w środy - tematy sportowe (rozmowy z Leo Beenhakkerem orazAgnieszką i Urszulą Radwańską). Akcja, która ma pokazaćróżnorodność treści zamieszczanych przez Interię, potrwa do końcaroku.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela