Kamińska, Wojewódzki, Kulesza i Gessler w spocie wiosennej ramówki TVN

Telewizja TVN zaprezentowała spot wiosennej ramówki. - Nasze gwiazdy, ich programy i seriale, mają za zadanie przede wszystkim bawić widza. Szukaliśmy czegoś, co może dać tylko telewizja, która nie boi się ryzyka, eksperymentuje, wprowadza nowe formaty - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Kamińska, Wojewódzki, Kulesza i Gessler w spocie wiosennej ramówki TVN
Jury „Mask Singer” w spocie wiosennej ramówki TVN; fot. TVN

W 135-sekundowym klipie promowane są takie produkcje, jak: „Mask Singer” (Michał Meyer, Julia Kamińska, Joanna Trzepiecińska, Kacper Ruciński, Kuba Wojewódzki), „Przez Atlantyk” (Maja Hirsch, Renata Kaczoruk, Natalia Przybysz, Antoni Królikowski, Piotr Liroy Marzec, Zygmunt Miłoszewski), „Bunt!” (Jan Wieczorkowski, Maciej Kucharski, Natalia Jędruś, Maja Wolska), „Skazana” (Agata Kulesza, Aleksandra Adamska, Marta Malikowska, Tomasz Schuchardt), „Pajęczyna” (Michalina Olszańska, Mateusz Banasiuk), „Dzień dobry TVN” (Dorota Wellman, Marcin Prokop, Paulina Krupińska, Damian Michałowski, Małgorzata Ohme, Filip Chajzer), „Masterchef Junior” (Anna Starmach, Michel Moran, Tomasz Jakubiak), „Kuchenne rewolucje” (Magda Gessler), „Totalne remonty Szelągowskiej” (Dorota Szelągowska), „Milionerzy” (Hubert Urbański) oraz „Kuba Wojewódzki”.

Stacja TVN w klipie wykorzystała utwór „Zakazany owoc” z nieco zmienionymi słowami Jacka Cygana w zwrotkach.

Z ustaleń portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że za produkcję spotu odpowiada dział autopromocji TVN. Funkcję producenta pełni Magdalena Pazio, scenarzystką i reżyserem jest Łukasz Grzegorzek, a creative directorem - Robert Przyszlak.

Autorem zdjęć jest Weronika Bilska, za scenografię odpowiada Natalia Giza, a kierownikami produkcji są Ewa Pszczołowska i Monika Kozioł.

- Wiosenny spot wizerunkowy TVN pokazuje, że nasze gwiazdy, ich programy i seriale, mają za zadanie przede wszystkim bawić widza. Szukaliśmy czegoś, co może dać tylko telewizja, która nie boi się ryzyka, eksperymentuje, wprowadza nowe formaty. Czegoś, co możesz skosztować tylko w TVN. Dlatego zrealizowaliśmy klip do znanej piosenki „Zakazany owoc" z nieco zmienionymi słowami Jacka Cygana w zwrotkach. Muzykę Krzesimira Dębskiego na nowo opracowali Macio Moretti i Piotr Zabrodzki. Ideę zakazanego owocu wniósł scenarzysta i reżyser spotu - Łukasz Grzegorzek. Chcemy wciągnąć widza w nasz świat - soczystej kolorowej rozrywki - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Przyszlak, dyrektor działu autopromocji Grupy TVN Discovery Polska.

Oficjalna premiera spotu odbyła się w poniedziałek, 22 lutego 2022 roku po godz. 10.00. W TVN oglądać można krótszą wersję klipu, który trwa 1 minutę.

Wizerunkowy spot emituje już też Polsat, premiera klipu TVP - w tym tygodniu

Od poniedziałku, 14 lutego wizerunkowy spot wiosennej ramówki emituje Polsat. W tym tygodniu ma zadebiutować spot Telewizji Polskiej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-brak-wiosenna-konferencja-ramowkowa-pierwszy-raz-w-historii,7170032177489537a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Zamiast narzekać na AI w reklamie, zrobił świąteczny musical o ciężarówkach Coca-Coli

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Byli naczelni Business Insider Polska i Money.pl w Biznes Enter [NASZ NEWS]

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Te kanały zastąpią stacje MTV. Dostały już koncesje, ale nie w Polsce

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Stanowski odpowiada na film o sponsorze Kanału Zero. Zawiesza współpracę

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI
Materiał reklamowy

Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie nigdy nie było tak proste – poznaj najnowsze możliwości AI

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie

Nowe osoby w redakcji "GQ Poland". Wcześniej w ZPR Media, "Przekroju" i Burdzie