Spotify składa hołd marketerom „piosenką dla każdego dyrektora marketingu”

Spotify Advertising składa hołd szefom marketingu najbardziej rozpoznawalnych marek i swoich największych reklamodawców w swojej najnowszej kampanii „Piosenka dla każdego CMO”. W jej ramach skomponowano piosenki na cześć CMO m.in. Kimberly-Clark, Frito-Lay i innych.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Spotify współpracowało z agencją FCB New York i kompozytorem Wattem Whitem, aby wymyślić pięć wyjątkowych piosenek wyselekcjonowanych dla CMO - Zena Arnold z Kimberly-Clark, Jessica Jensen z Indeed, Rachel Ferdinando z Frito-Lay, Lara Balazs z Intuit i Norman de Greve z CVS.

Piosenki obejmują różne style, od rapu i synth-popu z lat 90. po alternatywny rock. Według Spotify jest to pierwszy album, w którym w nadchodzących miesiącach pojawi się więcej piosenek dla szefów marketingu. Jest to pięć piosenek, z których każda jest unikalna, każda ma spersonalizowane teksty i tytuły.

Na przykład dla szefa marketingu Kimberly-Clark piosenka mówi o tym, że marka jest „w naszych łazienkach i w naszych sercach”. Tymczasem Jensen z Indeed jest znany jako „JJ”, który jest „rzeczywiście zawsze w pracy”, a jeśli potrzebujesz, pokaże ci drogę. Jednocześnie Intuit's Balazs jest również pozycjonowany jako CMO, który zapewnia konsumentom ochronę QuickBook i TurboTax podczas rozliczania podatków.

Sarah Kiefer, dyrektor globalny ds. marketingu korporacyjnego w Spotify, powiedziała, że ​​muzyka jest w DNA Spotify, więc podczas burzy mózgów nad nowymi sposobami świętowania partnerstw reklamowych z markami i zamiast osobistego zaangażowania lub codziennych spotkań, firma zdecydowała świętować poprzez piosenkę.

- W ostatnim kwartale zauważyliśmy, że globalne przychody z reklam w Spotify wzrosły o 110 proc., a dzięki tej nowej kampanii świętujemy osoby i marki, które pomogły nam to osiągnąć, a także pokazujemy moc dźwięku - dodała.

Poprzednie kampanie Spotify to głównie działaniaB2C, a ostatnia w czerwcu prezentowała unikalne historie słuchania muzyki młodzieżowej pokolenia Z w Dżakarcie, Bangkoku i Manili.

Wyprodukowano trzy filmy, aby pokazać mieszankę różnych subkultur młodzieży z każdego miasta. W kwietniu tego roku uruchomiono playlistę On Repeat, umożliwiającą sponsorowanie reklam na 30 rynkach na całym świecie, w tym w Singapurze, Malezji, Indonezji, Tajlandii, Australii, Nowej Zelandii, Filipinach i Tajwanie.

W drugim kwartale 2021 r. łączna liczba miesięcznych użytkowników Spotify na świecie osiągnęła poziom 365 mln, co oznacza wzrost w skali roku o 22 proc. W tej liczbie 165 mln to subskrybenci płatnej wersji premium, a ich grupa wzrosła rok do roku o 20 proc.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu