Spotkanie z MOHO Design i CODE - nowe serie Koło by Antonio Citterio

W Krakowie odbędzie się kolejne designerskie spotkanie zainicjowane przez KOŁO. Gośćmi będą topowi polscy projektanci z pracowni MOHO. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

5 listopada w Salonie Sanitec KOŁO, przy ulicy Handlowców 13 w Modlniczce k. Krakowa, odbędzie się spotkanie poświęcone wzornictwu przemysłowemu i architekturze. Znawcy designu z firm MOHO/CODE i KOŁO połączą siły, by przybliżyć najnowsze światowe trendy z dziedziny projektowania. Start o 19.30. 

Wydarzenie rozpocznie wykład poświęcony tematowi designu holistycznego, prowadzony przez projektantów z pracowni MOHO/CODE, którzy stali się ambasadorami naszego kraju w kategorii nieszablonowych idei wzorniczych. Projektanci zasłynęli tchnięciem elementów folkloru i artyzmu w rynek dywanów, przekształcając je w prawdziwe dzieła sztuki użytkowej. Za swoje projekty zdobyli wiele międzynarodowych, prestiżowych nagród, w tym Red Dot: Product Design 2008.

Marka MOHO Design powstała w 2004 roku. Charakteryzuje ją nowoczesne i spontaniczne podejście do projektowania. Produkty wykonywane są na indywidualne zamówienie klienta, dzięki czemu wyrażają jego indywidualny styl i osobowość. Projektanci zyskali sławę również dzięki nowym kolekcjom sprzętu AGD, które odmieniły wizerunek firm Zelmer i Amica. Prawdziwa pasja tworzenia zestawiona z nowatorskim podejściem przyczyniła się do uznania MOHO za czołowego reprezentanta polskiego designu na arenie międzynarodowej.

W drugiej części spotkania organizatorzy zaprezentują owoc współpracy pomiędzy firmą Sanitec KOŁO, a włoskim designerem, Antonio Citterio. Ten światowej sławy twórca użytkowych obiektów pożądania zaprojektował unikalne serie  mebli i ceramiki łazienkowej, które właśnie zadebiutowały na polskim rynku. Zarówno produkty Ego, jak i Ovum by Antonio Citterio, zostaną przedstawione zgromadzonej publiczności podczas prelekcji.

Seria Ovum to kwintesencja uniwersalnej formy, będącej symbolem naturalnej perfekcji i drzemiących w przyrodzie sił witalnych. Charakterystyczny kształt jajka jest cechą dominującą tej kolekcji. Z kolei nową odsłonę linii Ego wyróżnia prosta forma i staranność wykończenia, utrzymana w zgodzie z najświeższymi trendami designu.

Wieczór uświetni wernisaż prac Sebastiana Szwajczaka, katowickiego fotografa mody, członka London Photographic Association, o którym głośno ostatnio nie tylko w Polsce, lecz także zagranicą. W centrum fotografii twórcy są przede wszystkim ludzie i moda, ale wkradają się też wątki fabularne, sprawiające, że pojedyncze obrazy układają się w niedopowiedziane opowieści. Podczas spotkania w salonie Sanitec KOŁO będzie można obejrzeć ponad 40 prac artysty.

Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy potwierdzić swoją obecność do dnia 3.11.2010, wysyłając e-mail do ekspertów firmy Sanitec KOŁO (marek.petraszek@kolo.com.pl, sabina.sapa@kolo.com.pl). Ruszył także profil wydarzenia na portalu Facebook, na którym znaleźć można więcej szczegółów na temat imprezy. Ilość miejsc jest ograniczona.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji