Reklamy są utrzymane w stylistyce minimalistycznej (białe tło w spotach i grafikach), tak jak promowana kolekcja Hi 90's Hi nawiązują do estetyki lat 90.
- W kampanii, w gestach modeli jest też dużo humoru i luzu, a kluczowe elementy scenograficzne są zbiorem luźnych skojarzeń z 90sami, co razem daje świeżą, bezpretensjonalną kombinację i wyznacza nowy kierunek marki - podkreśla CCC.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/klub-ccc-jak-dziala-opinie,7170372448647297a ##
Reklamy informują, że nowa kolekcja Sprandi jest dostępna w punktach stacjonarnych CCC i sklepie internetowym CCC.eu.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (stacje główne i tematyczne), radio (rozgłośnie ogólnopolskie i lokalne), internet (m.in. social media), prasę oraz sklepy CCC. Potrwa do połowy kwietnia.
Za kreację i produkcję reklam oraz działania w internecie we własnym zakresie odpowiada grupa CCC. Przy planowaniu i zakupie mediów współpracuje z domem mediowym Mullenlowe Mediahub.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/cyfrowy-polsat-kupno-eobuwie-pl-za-500-mln-zl-rafal-brzoska-inwestycja-a-r-investments-limited-wartosc-umowy,7170365836322945a ##

Grupa kapitałowa CCC od października ub.r. do stycznia br. zanotowała minimalny wzrost przychodów sprzedażowych - o 9 mln zł do 1,98 mld zł.
Wpływy detaliczne w sklepach stacjonarnych zmalały o 40 proc., z 1,33 mld zł do 797 mln zł (m.in. wskutek czasowego zamknięcia sklepów w centrach handlowych), za to przychody z e-commerce poszły w górę o 84 proc. do 1,09 mld zł. Zysk EBITDA firmy spadł z 276 do 96 mln zł.











