Premierowe odcinki kolejnego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.30, począwszy od 5 września br. Do 21 listopada br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 2,41 mln widzów. Przełożyło się to na 18,41 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 9,04 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,87 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 3 października br. Obejrzało go 2,72 mln widzów.

TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 13,84 proc., emitujący w tym czasie „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasują się: Polsat (10,97 proc.; „Przyjaciółki”, „Love Island. Wyspa miłości”, filmy fabularne) i TVP2 (2,77 proc.; gł. „Wkręceni w randkę”).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/strajk-nauczycieli-piosenka-dla-tvn-alarm-tvp1-krytykowany-za-reportaz-o-korepetycjach-w-czasie-strajku,7171087763687553a ##
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem.












