Premierowe odcinki „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 4 września br. Jesienny sezon programu ogląda średnio 2,85 mln widzów. Przełożyło się to na 19,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 10,53 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Oglądalność magazynu rośnie z odcinka na odcinek - w analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził ten, który pokazany został 25 września br. Przyciągnął on przed telewizory 3,39 mln osób.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz stracił 170 tys. widzów. Wówczas oglądało go bowiem 3,02 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 22,53 proc. i 12,79 proc.W paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” TVP1 jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN z udziałem na poziomie 13,73 proc., emitujący w tym czasie gł. „Kuchenne rewolucje”. Dalej plasuje się: Polsat (11,62 proc.; „Przyjaciółki” i „Na krawędzi”) i TVP2 (9,31 proc.; pasmo filmowe).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ojciec-mateusz-stracil-500-tys-widzow-ale-dystansuje-konkurencje ##
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero czwarta, przegrywając z wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Liderem jest tutaj TVN, a dalsze miejsca zajmują: Dwójka i Polsat.











