Premierowe odcinki najnowszego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 3 września ub.r. Do 14 kwietnia br. średnia widownia programu wyniosła 3,33 mln widzów. Przełożyło się to na 23,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 12,63 proc. wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 14 stycznia br. Obejrzało go 3,92 mln widzów.

Względem analogicznego okresu ub.r. program Elżbiety Jaworowicz zyskał 80 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 4 września 2014 roku do 16 kwietnia 2015 roku) oglądało go bowiem 3,25 mln osób, a jego udział wynosił odpowiednio 22,44 proc. i 11,75 proc.
TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 12,54 proc., emitujący w tym czasie „Przyjaciółki”, „Zdrady” i filmy fabularne. Dalej plasuje się: TVN (11,35 proc.; „Kuchenne rewolucje” i filmy) i TVP2 (6,24 proc.; serial „Tutanchamon” i filmy).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem. „Wielką czwórkę” uzupełnia TVP2.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-mierzy-sie-ogladalnosc-telewizji-w-polsce ##

Dodajmy, że w marcu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,74 proc.











