“Sprawdź to!” - Andrzej Mleczko w kampanii TV Puls (wideo)

Stacja TV Puls rozpoczęła kampanię reklamową wiosennej ramówki. W akcji wykorzystana zostanie seria rysunków autorstwa Andrzeja Mleczki.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kampania rozpoczęła się od działań w prasie - są to głównie niestandardowe formy w najpopularniejszych magazynach telewizyjnych (“Tele Tydzień”, “To&Owo”, “Telemagazyn”, “Gazeta Telewizyjna”, “Super Express TV”, “Fakt TV”). Akcja obejmie także internet - stacja będzie się promować na portalu wp.pl.

grafika

Kreację i mediaplan przygotował zespół promocji, działający w ramach działu marketingu TV Puls. Kampania zewnętrzna potrwa do końca marca br.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+