Sprite wykorzystuje serwisy społecznościowe do muzycznej kampanii

Sprite uruchomił interaktywną muzyczną kampanię marketingową wserwisach YouTube i Facebook.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampanią o nazwie 'Green Eyed World' należąca do Coca-Coli markachce zachęcić internautów do śledzenia na stronach wspomnianychserwisów poczynań Katie Vogel - mieszkanki Londynu, która chce staćsię sławną piosenkarką.

Użytkownicy będą mieli możliwość komentowania i ocenianiapostępów robionych w muzycznej branży przez Katie w trakcie20-odcinkowego serialu, który potrwa od maja do grudnia.

Przygotowana przez FPP we współpracy z agencją marketingowąFullSIX kampania wspierana będzie na nośnikach outdoor, promocjamina opakowaniach napojów i w punktach sprzedaży, a także poprzezprzygotowaną na iPhone'a aplikację.

"Zamiast powtarzania pojedynczych przekazów w mediachtradycyjnych, Sprite wspiera takie nowe doświadczenia i głębokieopowiadanie, aby z czasem przekazać podstawowe wartości naszejmarki. To jest świeży model reklamowy" - stwierdził Stafford Green,szef ds. cyfrowego marketingu w Coca-Coli na Europę.

źródło: Marketing Week

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"