Startująca właśnie kampania reklamowa KFC promuje cztery zestawyBsmart wprowadzane do menu tej sieci. - Nasza akcja to podpowiedźdla tych młodych odbiorców, którzy postanowili w tym roku żyć niecosprytniej, oszczędniej, a jednak bez niepotrzebnych wyrzeczeń -uzasadnia Anna Bednarska, brand manager marki KFC w AmRest.Utrzymana w żartobliwym tonie kreacja kampanii opisuje ludziśpieszących się w restauracji jako pociągi.
Rozpoczęta 6 stycznia akcja jest prowadzona w telewizji (15- i30-sekundowe spoty w Polsacie, Polsacie 2, Polsacie Sport, TVN,TVN7, TV4, stacjach AtMedia, Discovery i 4FunTV) oraz internecie(Onet.pl, Interia.pl i Gadu-Gadu). W sieci uruchomiony też zostałpod adresem www.bsmart.kfc.pl serwis, w którymwystartował konkurs "Złap pociąg do KFC".
Kreację kampanii zaplanowanej na miesiąc przygotowała agencjaRed8 Communications, reklamę telewizyjną wyprodukowało studiofilmowe Propeller Film a za działania w internecie odpowiadaagencja Genero.












