„Sprzątanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne”. Ruszyła kampania odkurzaczy Samsung

Ruszyła nowa kampania reklamowa Samsunga, promująca nowy odkurzacz bezprzewodowy – Bespoke AI Jet Ultra. Hasło akcji to „Sprzątanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne”.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
„Sprzątanie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne”. Ruszyła kampania odkurzaczy Samsung

Sercem szeroko zakrojonej kampanii jest 30-sekundowy spot telewizyjny, opowiadający o nowej przyjemności sprzątania. 

Kampania poza telewizją obejmuje digital (video), nośniki OOH w Warszawie, Gdańsku i Poznaniu, współprace z influencerami oraz działania contentowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji