Jak wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż wydania „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale 2022 roku wyniosła 151 848 egz.
Drugie miejsce zajął „Poradnik 50+” (Wydawnictwo Bauer). Jego średnia sprzedaż wydania wyniosła 148 774 egz.
Podium uzupełniają „Dobre Rady” (Grupa Burda). Średni wynik magazynu uplasował się na poziomie 126 822 egz.
Ogółem w pierwszej dziesiątce zestawienia aż sześć pozycji zajęły magazyny poradnikowe dla kobiet. Ponadto w top 10 znalazły się dwa tytuły luksusowe i po jednym piśmie ogrodniczym i yellow.

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy
Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny.
Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.











