„Twój Styl” najchętniej kupowany w II kwartale, „Zwierciadło” na czele e-wydań

W drugim kwartale 2023 roku na pozycji lidera sprzedaży wydania wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Na czele e-wydań uplasowało się „Zwierciadło” - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Liderem średniej sprzedaży wydania w segmencie miesięczników luksusowych i shoppingowych w drugim kwartale 2023 roku był „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer). Jego wynik wyniósł 89 498 egz. - wynika z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Tytuł jako jedyny w zestawieniu zanotował wzrost względem analogicznego okresu rok wcześniej - wynoszący 9,75 proc.

Drugą lokatę, z wynikiem wynoszącym 78 522 egz., zajął magazyn „Zwierciadło” (Wydawnictwo Zwierciadło). Tytuł odnotował stratę wynoszącą 3,59 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-gazet-w-polsce-fakt-spadla-do-124-tys-ezg-gazeta-wyborcza-stracila-najwiecej-ponizej-40-tys-egz,7169497340545153a ##

Podium uzupełniają „Wysokie Obcasy Extra” (Agora) ze średnią sprzedażą wydania w drugim kwartale br. na poziomie 41 866 egz.. po spadku o 13,38 proc.

Dalej uplasowały się: „Pani” (31 330 egz.; w dół o 0,96 proc.), „Elle” (22 867 egz.; - 14,34 proc.) i „Glamour” (10 177 egz.; - 38,27 proc.).

grafika

Średnia łączna sprzedaż wydania wszystkich - monitorowanych przez PBC „Audyt PBC” - miesięczników luksusowych i shoppingowych w zeszłym kwartale wyniosła 274 260 egz. Była o 4,15 proc. niższa niż w drugim kwartale 2022 roku.

„Zwierciadło” na czele sprzedaży e-wydań

W drugim kwartale 2023 roku trzy miesięczniki wykazały sprzedaż e-wydań. Zdecydowanie najwyższe wyniki miało „Zwierciadło” (średnia sprzedaż e-wydań na poziomie 9 230 egz.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/sprzedaz-tygodnikow-opinii-polityka-newsweek-polska-w-sieci-do-rzeczy,7169491699210369a ##

Drugi był „Twój Styl” (1 839 egz.), a trzecia - „Pani” (259 egz.).

Koniec miesięcznych danych o sprzedaży prasy

Polskie Badania Czytelnictwa opracowały z wydawcami nowy regulamin rozpowszechniania prasy, który wszedł w życie wraz z początkiem 2022 roku. Zmienił się również sposób raportowania rozpowszechniania prasy z miesięcznego na kwartalny (dane nadal ukazują się w rozbiciu na poszczególne miesiące, ale są udostępniane co kwartał).

Sprzedaż wydania to suma sprzedaży sprzedaży wydania drukowanego i sprzedaży e-wydań.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"