„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich w 2016 roku. „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”

W 2016 roku liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników wnętrzarskich było „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na czele spadków znalazły się „Cztery Kąty”.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Moje Mieszkanie” liderem miesięczników wnętrzarskich w 2016 roku. „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w 2016 roku wyniosła 57 401 egz. W porównaniu do poprzedniego roku zwiększyła się ona o 1,12 proc.

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 0,95 proc. do poziomu 39 497 egz.

Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 38 794 egz., po spadku o 21,02 proc. - największym w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się o 2,24 proc. do 7 260 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu. Od sierpnia ub.r. tytuł ten zmienił swój cykl wydawniczy i stał się dwumiesięcznikiem.

grafika

W grudniu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do grudnia 2015 roku zwiększyła się o 1,63 proc. do 65 255 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Podium uzupełniają „M jak Mieszkanie” (39 848 egz.; w dół o 1,91 proc.) i „Cztery Kąty” (37 114 egz.; spadek o 4,84 proc.).Największy spadek w tym ujęciu zanotowała „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) - było to 10,04 proc. do 25 223 egz.

grafika

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji