Sprzedaż tygodników z programem telewizyjnym w 2011 - zyskał tylko Program TV

Jedynie “Program TV” zanotował wzrost sprzedaży w ub.r. w segmencie tygodników z programem telewizyjnym. Najwięcej stracił magazyn “Imperium TV”, a liderem pozostał “Tele Tydzień”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl pokazują, że średnia sprzedaż ogółem pisma „Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) uplasowała się w 2011 roku na poziomie 1 020 108 egz., co oznacza spadek o 4,72 proc. względem 2010 roku.

Drugie miejsce zajął inny magazyn Wydawnictwa Bauer - „To & Owo”, który zanotował spadek o 7,11 proc. sprzedając się średnio w liczbie 431 403 egz.

Na trzecim miejscu utrzymał się “Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem spadła w 2011 roku o 8,73 proc. do 208 197 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem, wynoszący 13,70 proc., dotknął innego tygodnika Wydawnictwa Bauer, tj. “Imperium TV”. Jego sprzedaż ogółem uplasowała się na poziomie 98 463 egz., a sam tytuł spadł z pozycji szóstej na siódmą

Największy wzrost sprzedaży w ub.r. zanotował z kolei „Program TV” (Oficyna Wydawnicza Press-Media). Zyskał on 5,30 proc. i osiągnął wynik na poziomie 115 775 egz. Awansował dzięki temu z miejsca siódmego na szóste.

W samym grudniu ub.r sprzedaż ogółem lidera, czyli “Tele Tygodnia”, wyniosła 1 121 017 egz., czyli o 2,26 proc. mniej niż rok wcześniej. Drugie w zestawieniu “To & Owo” zanotowało średni wynik na poziomie 452 035 egz. (spadek o 2,51 proc.), a trzeci był wydawany przez Bauera “Tele Max” (204 976 egz., spadek o 5,82 proc.).

Największy spadek zanotował tygodnik “Super TV” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem zmalała o 11,84 proc. do 187 178 egz. Zajął on piąte miejsce.

Najwięcej w zestawieniu zyskał zajmujący ostatnie, ósme miejsce, magazyn “Teleprogramy” (Teleprogram). Jego sprzedaż poszła do góry o 8,91 proc. i wyniosła 40 647 egz. 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele